SKRIVET: 2013-01-02, kl 23:39:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

God Jul & Gott Nytt År!

 
 
Julen firades ute hos pappa gånger två då hjärtat inte kom hem fören den 25… måste säga att jag aldrig mått så dåligt någonsin över att inte ha henne på julafton, många gånger var det nära tårar och funderade till och med på att åka och kidnappa henne! Som tur va så fick jag hem henne dagen efter : ) Nyår spenderades med familjen här hemma hos oss med middag och en slö tv kväll, vilket var helt rätt och väldigt skönt då jag va helt slut hela dagen.

 

Snart är det tillbaka till verkligheten då jag börjar jobba heltid igen från och med nästa vecka och kommer fortsätta så gott det går som extra som PA då jag trivs väldigt bra och det är bra pengar.

 

Mitt fina fina hjärta..

 
 

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: