SKRIVET: 2012-09-05, kl 23:02:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sliten i kropp & själ…

 
 

Men förvånansvärt pigg ändå :P

 

Känns som att det enda jag gör nu är att jobba, men det behövs så det är ju bra ändå :) Tar på mig så mycket extra pass jag kan som pa. Imorgon åker fröken iväg till J och jag ska försöka mig på att träna lite med M, börjar vara ett tag sen nu och då det mest bara är hostan som är kvar tror jag nog att man kan ta ett kortare pass :P Har även helgjobb mellan fredag och lördag… men på lördag kväll ska jag försöka få med flickorna ut en sväng, känns som att det är ett tag sen nu och nu har ju äntligen Cover öppnat igen så det känns som ett måste :P

 

Näe om man skulle försöka fixa troll frisyren men haft hela veckan då … en film medans kanske <3

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: