SKRIVET: 2012-09-11, kl 20:02:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag <3 Modig.

Jag och Vilda tog oss iväg för att se modig idag och åhh vad vi gillade den! Funderar på att spara ut mitt hår, färga det rött och aldrig någonsin röra en plattång igen! Dock kanske påtiden att jag går och ser en lite mer vuxen film på bio :P Vilda har precis lagt sig i sängen och jag ska ta mig en dusch och göra detsamma tror jag... fröken väckte upp mig klockan sju i morse då hon stod vid sidan av sängen med sin bricka där hon hade ställt ett stort glas med mjölk och en skinkmacka <3 söt trollet mitt!! Vi har haft en ledig dag idag så halva dagen har spenderats i sängen med barnfilmer och mys då vädret har varit väldigt tråkigt… :/ Imorgon är det jobb på cateringen och jobb som PA så kommer börja klockan 7.00 och sluta vid 21… kan vara positiv då vi var in på design butiken idag som helt klart kommer äga min lön i några månader! Lovade även Vilda en hel del grejer därifrån när vi byter sovrum så imorgon måste jag ringa och styra upp tapetseringen av mitt nya sovrum med :P

 

Nä en dusch och sängen så kanske man lyckas kasta in en sväng på IKSU med imorgon, mycket sjukdom och otroligt lite träning sista tiden…

 

 


Sara - Ensamstående mamma

Du jobbar ju ihjäl dig! :/



PUBLICERAT: 2012-09-11, 20:26:45 | URL: http://dolphin.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: