SKRIVET: 2012-09-02, kl 21:05:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Borta bra men hemma bäst!

 

Absolut skönt att bara åka bort och rensa tankar, tråkigt nog vart det inte så rensat den här gången och tankarna håller på att driva mig tokig tror jag… fattar inte varför jag inte bara kan släppa snart…

 

Började med att hitta en fyrklöver sen så har vi jobbat som galningar, det har regnat mest hela jäkla tiden, har regnat in genom tältet och lagda tallrikar har blivit omlagda och ryggen har tagit en massa stryk av för låga bord och för dåligt golv… första kvällen började det brinna i ugnen med!! Vi fick till och med besök av Mannerström som tyckte maten smakade förjävla bra och att det var såhär riktiga kockar jobbade. Pinsamt värre kan jag ju säga… var nog mest tomatröd när jag vände huvudet från varmrätten och hade han lutandes över mig! Äntligen vart det lördag och vi slet som djur dom sista timmarna för att få komma hem samma natt… Olle pratade något om att Ella ville ha något liknande nästa år… tror nog att vi kommer tacka nej till det ;) I alla fall jag, då jag kände mig som en urvriden disktrasa när jag vi kom hem till Kummin igen och packade ur bilen…

 

 

 

Nu mys med film och tända ljus <3

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: