SKRIVET: 2012-11-09, kl 23:18:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

En sån där glad jag... :)

Som vanligt är det längesen jag skrev något, men loggar mest in för en snabbtitt om det kommit någon rolig film eller liknande.. :P Träningen har dragit igång på riktigt och har tappat 2 kilo på inte ens 1,5 vecka vilket känns otroligt bra : ) Träningen ger helt klart mer än ett lugnt sinne och jag trivs otroligt bra och mår otroligt bra utav det. Uteslutit kolhydrater och kör en väldigt proteinberikad kost… blir mycket kvarg och kött :P och har även fått iväg en beställning på ett pwo pulver och lite annat så nu är det bara att köra på för fullt så det blir ännu mer resultat av träningen. Vilda växer så det knakar och jag hinner knappt med tycker jag, vart tog min bäbis vägen?! Nu fyller hon snart hela sex år och som tur är så blir jag inte en dag äldre! Har tappat mobilen så bjuder inte på några bilder idag men snart ska det införskaffas en ny favorit, kollat extra mycket på Samsungs s3 och som det ser ut så blir det ju en sån : ) I helgen blir det jobb och mys… Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: