SKRIVET: 2012-05-23, kl 20:17:25 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Planera snart kanske :O



Lite halvsliten efter en dag på jobbet :P Var ju sju dagar sen jag jobbade och man blir lätt lite lat när man är ledig. Men det var skönt att få jobba lite och känna sig lite nyttig, sen att S hade gjort värdens godaste veg lasagne till lunch gjorde ju inte saken sämre : )

 Snart är det dock semester, kommer vara ledig fyra veckor och i alla fall en utav dom veckorna ska Vilda åka på egna äventyr… vad ska jag hitta på då??? Hm på tiden att börja planera sommaren kanske? För sitta här i fyra veckor känns ju inte sådär jätte peppande… fiska blir det i alla fall, bada är ett måste… kanske en sista minuten när fröken sticker iväg… hmmm någon som känner sig sugen på att hänga med??? :D Ja den som lever får se :P

Kvällen har spenderats ute i solen och nu ska fröken i säng och jag ska ta en dusch. Jobb och fika dejt står på schemat för imorgon :) Btw så pillade jag på en Iphone 4s idag och är helt klart supernöjd att jag inte tog en sådan :P

 

Tjing



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: