SKRIVET: 2012-05-02, kl 20:35:23 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Hemma!



Fullt upp hela dagen som vanligt, Vilda gick nyss i säng och jag fick landa i soffan. Kändes inte alls bra att kliva upp till jobbet imorse då jag var helt slut försökte till och med känna efter om det inte var så att jag väldigt troligt hade 40 graders feber :P såå va det ju inte så det va bara att kliva upp det, dock så försvinner tröttheten oftast när jag kommer dit och jag vet om det med… :) Efter jobbet åkte jag och Vilda och fixade och trixade ihop smörgåstårta då lilla L fyller år imorgon och kommer hem några dagar… ska bli skönt att träffa honom och få snacka ut lite <3 Så vad händer sen då… Vilda åker på egna äventyr imorgon kväll och då blir det tomt här hemma så helgen är planerad med Event, avslutning på dansen, stan dejt och en massa annat smått och gott :)



Klarar fortfarande inte av att bara sitta här i en tom lägenhet så jag fyller schemat och det blir lite lättare att inte grubbla eller känna så mycket då…

 

Nä ett varmt bad med min nya favorit peeling ”honung och socker” så huden är fräsch för solning imorgon och en sväng i butikerna vid Maxi, blir en jäkla skillnad på att sluta jobba 15 istället för 16!

 

Tjing <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: