SKRIVET: 2012-05-27, kl 21:15:17 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Det pirrar i kroppen...



Jag har haft så magiskt jävla roligt den här helgen!! Galna flickor och gröna troll.. vi har skrattat, dansat och fulat oss hela helgen lång och just nu så har jag ett lyckorus i hela kroppen och jag mår fruktansvärt bra… :D Idag kom fröken hem så vi åkte iväg och handlade lite på Maxi för att sedan ta en sväng till R där dom låg i soffan och såg på tv, så vi va där ett tag medans Vilda busade med katten. Sedan var det även en vända ner till stallet med Malin och en vända förbi mamma för middag och hårfärgning. Nu sitter fröken och jag i soffan och ser nog rätt slitna ut båda två :P Men hade tänkt försöka plocka undan lite och ta en dusch innan jag kryper ner i sängen då det pirrar i hela kroppen just nu :P Imorgon är det en ny vecka och fyra veckor till semestern börjar… btw så har planer för min egna lediga semestervecka tagit form då jag åker ner till Sthlm för att hänga en vecka med en av mina bästa vänner från skolan :D Det kommer bli awesome ;)

 



Natti




Sara - Ensamstående mamma

Åh så roligt att läsa att du börjar må bättre :D



PUBLICERAT: 2012-05-27, 21:57:54 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: