SKRIVET: 2012-05-20, kl 22:41:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagarna bara försvinner...



Igår va Lena och Samuel här för lite utgång… S styrde även upp ljudet från min dator till mitt surroundljud då jag faktiskt lyckats med att köpa rätt sladd : ) underbart att kunna spela musik från något annat än datorn! Vi hamnade på Olles först, dock hade jag helt glömt av att det faktiskt var fotboll på tv så det var fullt med folk och som att gå in i en varm vägg när vi klev in så efter ett tag snurrade vi vidare ner till cover vilket var mycket trevligt.

I brist på annat har jag spelat wow hela kvällen, dock gjort det jag vill göra och köpt min otroligt fula mount nu :P så får helt enkelt hitta något annat att roa mig med på kvällarna… typ måla tånaglarna eller nåt :P Har stora planer för kvällen då jag tänkte bada, så lär troligen somna där först sen lägga min trasiga själ och kropp i sängen och mycket möjligt att det blir en serie eller två ;) Imorgon blir vi hemma då fröken har kräkts hos J och två gånger här hemma, lillhjärtat har legat på soffan hela kvällen och varit helt slut :(

Hela veckan är snart inplanerad med jobb, fika date, Leos,  shopping date och mycket möjligen grillning på fredag… så nu hoppas vi på att fröken blir frisk och att jag håller mig frisk!!

 






Natti ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: