SKRIVET: 2012-05-03, kl 16:27:35 | PUBLICERAT I: Dagens

Bil från helvetet....





Omg vad jag är trött på min jäkla bil!! Har kommit på att min bil helt klart är av den kvinnliga modellen... och hon nu har insett att hon behöver manlig närhet... och inte en annan kvinna som svär och sparkar på henne när hon känner sig sur och bitter pga av bristen på en karl som tar i henne... så nu funderar jag på att lägga ut en kontaktannons .... Händig karl sökes för kärleks stund med skit bil!! Va bara en jäkla tur att G inte hunnit iväg till jobbet i morse!

Kom nästan nyss hem dock bara för att byta om och vända i dörren nästan, ikväll åker Vilda på egna äventyr och jag sticker iväg för en stund i solen. Imorgon kommer bästaste Lena hit för lite häng, det kommer bli Lovely då vi inte setts på ett tag och lär ha en del att prata om… som alltid! Nä hur va det nu fixa till sig och sticka iväg igen då :P Vill bara lägga mig i sängen och sova en stund då jag fortfarande är sjuk och idag kände jag av det i halsen… Apoteket kommer nog bli nöjd imorgon då det blir att shoppa loss där inne!!

 

Tjing… ja bjuuu...



på en sliten jag :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: