SKRIVET: 2012-03-19, kl 11:12:28 | PUBLICERAT I: Dagens

Give me a break...





Jobb, Jobb och lite mer jobb.. ja känns inte riktigt som jag gjort speciellt mycket annat dom sista veckorna än att jobba och ser rätt mycket ut dom närmaste tre veckorna i alla fall.. men jobb betyder ju mer pengar och det är något jag verkligen behöver just nu då det har varit en stor bristvara sen i december :P Väldigt less på allt som har med pengar att göra just nu. Så idag hade vi en lugn dag på jobbet så jag tog ut lite ledigt… så planen är den att jag ska sitta här ”i sängen” glo på tv och surfa runt ända till kl 15 då jag hade tänkt mig att hämta trollungen från dagis! Ja jag kanske klämmer in en lite städning med. :)








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: