SKRIVET: 2012-06-03, kl 14:26:40 | PUBLICERAT I: Dagens

Trashar pojkfest med flickmusik!! :D

 

Var ju inte alls speciellt sugen på att festa överhuvudtaget igår, dock ångrar jag det inte alls <3 Tog mig in i duschen och så bar det iväg upp till Henke, Malin och Elin… tog dock ett tag att komma igång men efter en stund kom taxin och vi stack iväg till Joel, där det va pojkfest rakt igenom :) Hade fruktansvärt roligt och det bar inte iväg till krogen fören väldigt sent…


Har verkligen upptäckt hur beroende man är av att faktiskt kunna göra det man vill och umgås med vänner och träffa nya människor… och hur lycklig man faktiskt blir av andra… ensam är stark men väljer man att ha rätt människor runt sig så blir man starkare utav det och jag är väldigt glad över att ha träffat precis dom jag har träffat den sista tiden då dom får mig att må bra och skratta som en galning och jag har verkligen saknat det och kommer aldrig ge upp det för någon annan igen :)

 

Idag kom hon som gör alla mina dagar underbara hem!! Min stora femåring börjar komma tillbaka till sig själv, inte lika mycket drama utan bara min mysiga prinsessa <3 Dock stack hon iväg på kalas idag så tänkte jag skulle försöka plocka undan lite här medans så vi kan hitta på något ikväll… pratas om att grannen ska grilla så vi kanske smiter över dit en stund så får Vilda jaga katten lite ;)









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: