SKRIVET: 2012-06-23, kl 09:42:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slördag!

 

 

Midsommar vart väldigt lugnt, jag, E och Vilda slängde ihop en midsommar stång till fröken, vi åt sill och grillat för att sedan ligga i gräset. Kvällen avslutades med filmmys <3

 

 

 

Kände mig bakis när jag vaknade i morse, tror dock att det berodde på maten igår då jag inte är van att äta såna volymer ;) Har redan hunnit vara nere i stallet och fixat undan och solat en stund. Nu Blir det att plocka undan, packa lite och duscha så man är fit for fight för midnattstravet! :D  Hoppas på att Hampus kommer in till stan för ombyte så jag kan åka med honom upp!! Erik ringde igår och ville att jag skulle komma ut till Sörmjöle så jag kunde åka med dom till Norrbyskär idag då dom hade båt och allt… ska ringa upp honom och kolla hur bakis stackaren är och försöka lura med dom till Skellefteå istället!   

 

Tjing ;)

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: