SKRIVET: 2012-06-21, kl 18:21:27 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Semester a la lovely!


 

Äntlige, som jag har längtat!! Tror Vilda har varit ganska sugen på att få vara ledig hon med, då hon hade somnat på dagis när jag kom dit idag :P lillskruttan är en sliten lite hjälte! Började semestern med att städa här hemma, bara Vildas rum kvar dock kom kusinen förbi precis så tror att vi får fixa det senare eller en annan dag : )

 

Imorgon är det midsommar och jag ska hålla mig långt ifrån köket i alla fall!! Jag och Vilda ska mysa rejält med att fixa midsommar stång och plocka sju blommor ;) Vilda verkar dock inte ha så mycket problem med det då det va hela sju pojkar som flockades runt henne i lekparken igår, börjas i tid?! Helt plötsligt försvann hon och någon Jacob in bland träden och jag fick brottom efter … sa att hon inte fick gå någonstans sen mumlade jag för mig själv.. och följ då INTE med honom hem för gudsskull!!

 

F skrattade mest åt mitt överbeskyddande jag :P 

 

På lördag ska jag och Malin m.fl. åka iväg på midnattstravet i Skellefteå, och då blir det nog en vända ner på stan och hitta någonstans att dansa lite om dom nu har sånt där ;) Söndag är bokat för film hos F om jag nu kommer hem hel från midnattstravet! ;)

 

Underbar början på semestern helt enkelt <3



Tindra hittade igen sin granne idag :)



påväg ner på stan min egna miss rebel <3 


Tjing     



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: