SKRIVET: 2012-06-09, kl 22:48:02 | PUBLICERAT I: Dagens

Kaos..



Satte precis ner min ömma kropp i soffan, har så himla mycket att göra på jobbet nu så hinner inte mycket annat än att jobba, som tur är så verkar det lugna ner sig i mitten på nästa vecka så :) Elva arbetsdagar kvar sen är det semester och det verkar som att både jag och Vilda behöver en sån just nu!! Vilda åker ju iväg v. 28 så jag försöker planera veckan men så mycket skoj som möjligt då det kommer bli tomt här hemma utan henne, men vet att hon kommer få det super kul så :D Försöker hinna träffa syster Malin och Tim så mycket som möjligt. Skönt att ha henne i närheten och Tim måste nog vara den roligaste ungen jag mött, en knasig liten kille helt enkelt <3

 

Vi kom nästan nyss hem och Vilda har precis gått i säng, det pratas väldigt mycket om en speciell person och hon har gjort det några dagar nu med, försöker förklara för henne på bästa sätt men inte allt för enkelt att få en femåring att förstå hur det är med allt, eller varför hon inte kan… hon är ju van med att alltid kunna och nu funkar det inte så längre… men bara att fortsätta förklara för henne och låta henne fråga och prata helt enkelt. Det som är svårast är ju om jag ska låta henne ha bilder för hennes skulle eller om det kan göra saken värre?! Svårt sånt här… :P

 

Imorgon blir det några timmars jobb igen, ska försöka va tidigt på jobbet så jag kan röja undan allt så man inte behöver jobba till kvällen… nu ett bad kanske.. låter inte fel någonstans!!

 


. . .


Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: