SKRIVET: 2012-06-17, kl 20:56:52 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Jag flyter…



 

 En underbar helg med dom bästa igen <3

 

Fick frågan i helgen hur jag mår… och har nog inte riktigt hunnit tänka efter då det varit så mycket den sista tiden..  Men nu mår jag så himla bra, Jag är lycklig, jag har underbara vänner som alltid får mig att må bra, jag har min familj och mitt hjärta och ensamheten hinner jag inte ens med då jag aldrig hinner vara ensam ;) Jag har inte ont i magen längre och livet flyter på så enkelt för det mesta och jag njuter! Träffade på T i helgen och det var väldigt kul att träffa honom då det va ett tag sen  : )

 

Fredagen spenderades på Haga med flickorna för att sedan köra pubrunda på stan! På Lördagen kom Malin förbi här hemma, vi funderade på att stanna hemma och se film dock klättrade grannen över till min balkong igen så vi gick ut och dansade hela kvällen istället :D

 

Nu är mitt allt hemma igen och jag känner mig hel! Hur ska jag klara mig när hon åker iväg en vecka i sommar????!!




 

Nej filmmys står på schemat ikväll <3

 

Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: