SKRIVET: 2012-06-07, kl 21:43:27 | PUBLICERAT I: Dagens

Hemma!!




Jobbat fjorton timmar idag och mina fötter vill ta död på mig, som tur var så hjälpte S till ikväll då vi hade en trerätters middag. Känner mig bättre än igår i alla fall men har kurerat med alvedon och nässpray hela natten och dagen, har helt enkelt inte tid att vara sjuk nu då jag har jobb hela helgen och syster yster är hemma på besök <3…

 

Lite musik och en dusch kommer göra mig fit for fight igen eller i alla fall fit for bed!!









Sara - Ensamstående mamma

Måste bara säga att jag tycker du kämpar på så otroligt bra med jobbet när du är själv med Vilda, jag är imponerad :)



PUBLICERAT: 2012-06-07, 22:25:03 | URL: http://dolphin.blogg.se/
Sara - Ensamstående mamma

Ja, det gör vi väl.. Men jag har i alla fall inte sådär långa arbetsdagar som du har, just nu har jag inga arbetsdagar alls :P



PUBLICERAT: 2012-06-07, 22:58:40 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: