SKRIVET: 2012-06-24, kl 20:53:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma!

 
Äntligen! Borta bra men hemma bäst! Igår så vart det buss upp till Skellefteå för midsommartravet. Vart upphämtad av Rasmus så vi åkte vidare till Malins föräldrar som bjöd på middag <3 Vidare iväg mot travet som en hel del andra människor… hade super trevligt! Dock vart det lite kallt där in på natten mest troligt för att man suttit i solen flera timmar på dagen :P  Jag, Malin och Hampus delade säng då han inte va så peppad på en madrass på golvet så han somnade sen hade jag honom som ett plåster på mig, höll på att bryta ihop då det kändes som hundra grader i rummet men efter en hel del bökande så han skulle flytta på sig gav jag upp och somnade. Vaknade med lite ångest över att jag trodde jag skulle jobba imorgon, bra att glömma bort att man har semester :P
 
Btw har jag kanske jobb till i augusti i alla fall 85% som ger mer betalt än det jag har nu :D Även om vi har semester så är veckan planerad redan. Imorgon åker vi till Adde för att hjälpa dom lite sen ska jag även kolla på en bil som vi kanske ska köpa. Tisdag åker Vilda iväg till morfar och ska sova över. Onsdag blir det road trip, kan behövas, blir även ikea en sväng! Torsdag ska vi försöka ta oss ner på stan och på fredag jobbar jag.. så fullbokad vecka :) Nu blir det mys och film… <3

 

Känner mig duktig av att ha lyckats ta en enda liten bild från Lördagen…

 

Hampus och Rasmus innan dom spelade bort skatteåterbäringen ;)

 

 

Tjing


Sara - Ensamstående mamma

Skönt att du har fått jobb till augusti i alla fall, känns alltid som en lättnad när man har ekonomin säkrad ett tag till :) Grattis!



PUBLICERAT: 2012-06-24, 21:39:39 | URL: http://dolphin.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: