SKRIVET: 2012-06-25, kl 23:27:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Aldrig sitta still :P

 
 

Jag och Vilda har varit på vift hela dagen med besök hos mormor, lekpark, stall och hem till brorsan :) Börjar känna mig rätt sliten nu :P vart snack om bad nästa vecka och det är ju inte fel då jag kan passa på att sola lite. Var ju även iväg och kollade en bil, gick väldigt fint bara lite små fix på den som en kompis ska hjälpa mig med.. så om några dagar har fröken och jag en bil som man kan lita på :D känns väldigt skönt! Bara att få iväg bilen som redan står på parkeringen då :P

Gav mig på att försöka laga punkan på min cykel men när man bestämmer sig för att göra långa naglar så är det inte det lättaste… ett hål övergick till 350… slangen såg ut som ett lapptäcke… lagnings kittet tog slut… däcket slängdes åt h-vete.. funderade på att klippa av naglarna med knipsaren… skämdes och kände mig som ett våp… satte mig och ANDADES in en massa rök i lungorna och räknade till tre…

Imorgon ska jag och Vilda på sushi-dejt med F. Sen ska Vilda iväg till morfar så hon slipper sitta och åka bil på Onsdag :P Jag och Markus snackade även om att vid fint väder sätta oss på någon uteservering på kvällen och snacka lite. Har även börjat pratas om Lycksele nästa vecka…

 

Semester betyder helt enkelt inte att bara ligga och vila sig men om det bara är roliga saker som hittas på så är jag nöjd med livet :D

 

 

 

Natti <3

 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: