SKRIVET: 2012-07-10, kl 14:49:10 | PUBLICERAT I: Bort med blobbet

Solen lyser verkligen med sin frånvaro..

 

Less på regnet nu! Vill ha sol!! Har varit iväg med Malin och solat en sväng så kom nästan nyss hem. Behöver tvätta lite och mycket möjligen fixa naglarna lite då det pratas om utgång imorgon då Malin går på semester och Marcus helt enkelt får ta en för laget och följa med ut :)

 

Snackade även med Rasmus igår kväll om träning för mig och ska börja hänga med dom så jag vågar mig upp till vikterna på iksu :P Dock så lär väl han skälla på mig så fort jag funderar på att gå ut :/ Han är ju redan nu på mig så fort jag nämner utgång :P Men vill man bli fin får man väl helt enkelt ta det lite lugnt med sånt då, man kan ju faktiskt gå ut nyktert med :P  och att dansa är ju en träning det med :D

 

Imorgon ska jag upp klockan sju och tvinga ut G på en pw!! känner att det blivit mycket skit dom sista veckorna så bara att sätta igång! Måste lära mig dricka kaffe :P

 

Tjing!

 

 

 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: