SKRIVET: 2012-07-02, kl 22:36:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fullt upp... :P

 
 

Har hunnit med mycket i helgen..

 

 

Fredag kväll åkte jag och Sandra till Markus för att hänga lite vilket slutade i en vända på både Olles och båten. Träffade på en hel del vänner från förr så hade väldigt roligt. Lördagen hade jag lovat Thomas att jobba på deras bröllop så jag och Markus drog iväg. Gick väldigt bra och både Thomas och Ullis va väldigt nöjda och att välja att ta med mig Markus på jobb ångrar jag inte alls och då har killen inte ens varit i närheten av att jobba i kök :) Vi kom inte hem fören vid 23 tiden men hade tagit med mig ombyte om det nu skulle bli en vända ut så vi mötte upp Malin och Elin för att gå vidare ner till båten. . Söndagen va väldigt lugn och avslutades med film hemma hos Fredrik. Så en väldigt trevlig helg vart det : )

 

Nu är fröken äntligen hemma och vi har fixat i hennes rum största delen av dagen tillslut slocknade hon i sängen så då gav jag med upp så nu blir det nog ett bad och sängen :P

 

Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: