SKRIVET: 2012-08-23, kl 17:12:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Underlig rörmokare...

 

Idag tog jag en lång men välförtjänt sovmorgon, vaknade upp av ett samtal från min rörmokare... han var ju hit för någon vecka sen och fixade kranen i köket, han var ju överdrivet trevlig och allt kändes bara lite olustigt när jag satt här i soffan helt nyvaken. Idag ville han att jag skulle kolla om kranen i köket höll tätt, den brukar visst ibland inte göra det :P han började även prata om en killkompis till honom som nu var ledig och ville ha något att göra så han var sugen på att börja ta hand om en hund nu då hans förra flickvän visst tagit med sig båda hundarna när det tagit slut och då hade nu rörmokaren tänkt på mig som har en hund som kanske ville ha sällskap när jag jobbade...eeeh händer ens sånt här på riktigt?! Han skulle visst ringa mig... har ring ett nummer två gånger nu men jag vågar inte svara :) Cirkus! Man får inte ens vara i fred i sitt eget hem...

 

Sen var jag iväg på bolaget för handling av vin till helgen där det då stod en stackars kille och stirrar på mig... mest troligen för att jag helt enkelt såg helt galen ut av stress då viskar mamma helt plötsligt innan jag ens sett killen att det står kanske något i pannan på dig... Ensam mamma söker kanske?!?!

 

Underlig början på dagen...

 

Nu blir det middag, ut och jogga med Tindra och så har jag två hästarsom ska ridas.

 


eriika

jag tror din mamma is on to something ;)



PUBLICERAT: 2012-08-23, 21:16:36 | URL: http://headtrips.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: