SKRIVET: 2012-08-27, kl 23:09:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ticks på att övergöra allt…

 

Jaha nu är allt klart och jag tror nog att jag lätt klarar mig några veckor i Skell!! Fick brottas med väskan tio minuter innan jag fick igen den :P Fick i alla fall med det viktigaste. Träningskläder, jobbkläder och mina hörlurar!! Ska det göras något annat än det så lyckades jag även brotta ner ett par mjukisar och en Nagelfar t-shirt!!

 

Trollet har slocknat på soffan… kommer sakna henne otroligt mycket gör ont i mamma-hjärtat av att behöva åka utan henne :( Min bulten har ju kommit tillbaka och femårstrotsen verkar vara ett minne blott… det ska bara kramas och pussas <3

 

Nä, om man skulle bära in henne i sovrummet och se om man lyckas sova några timmar i alla fall :P Funderar på om man kanske ska ta kontakt med en läkare så man kanske kan få något som gör att man slipper vakna upp så mycket…

 

Natti <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: