SKRIVET: 2012-08-21, kl 22:03:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

En helt vanlig Tisdag...

 

Har varit hemma och fixat Mån/Tis då jag varit ledig men imorgon blir det att jobba eftermiddag och kväll iallafall :) Vilda åker iväg till sin pappa imorgon så kanske ska börja kolla upp vad som händer och sker i helgen :) är sugen på utgång innan alla uteserveringar slår igen :P 

 

Funderar på att sälja iväg lite grejer som tex min dator då den mest står och samlar damm :P Har ju ändå aldrig tid eller lust att spela och nu när vi har den mindre datorn som funkar otroligt bra så känns det lite meningslöst med min... :P 

 

Kvällen har spenderats i Erika och Tobias nya lägenhet på haga, hur perfekt som helst!!! Jag väntar på inflyttningsfest a la grande Erika.... 

 

Nu, mys med hjärtat framför film... <3

 

En vända till äventyrslekparken!!

 

 


eriika

deeee kommer.. måste ba bearbeta lillis-barnvakterna! så bäst du börjar be till baby-gudrun ;) och screw you ska jag va alldelens jättte ensam på lördag ha du tänkt!?



PUBLICERAT: 2012-08-21, 22:41:37 | URL: http://headtrips.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: