SKRIVET: 2012-08-05, kl 10:35:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det vart en Prinsessa!

 

 

Fredagen var väldigt rörig då mycket var på gång. Kvällen vart i alla fall nykter och med första parkett på scharinska då storebror spelade för första gången på fem år :) Var väldigt häftigt att se!! Att jag sedan hamnade i samma rum som hela bandet och att en viss ny bandmedlem ursäktade sig då han skulle byta om gjorde ju inte speciellt mycket då jag kände mig som en snusktant som inte kunde sluta stirra på honom… jag tror jag är kär… Brad pitt kan ju bara gå och gömma sig någonstans!! ;)

 

Fredagen kunde inte ha slutat bättre då en till prinsessa till den galna familjen Nilsson kom!! Vilket helt underbara Selle och Adde såg till <3 <3 <3  Sitter mest bara och väntar på att får åka och snusa bebis..

 

Just nu ser Vilda fem myror är fler än fyra elefanter och jag ska dra på mig träningskläderna då jag ska ta en joggingrunda i skogen… och hoppas på att jag inte svimmar undertiden!

 

No pain, No gain....

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: