SKRIVET: 2012-04-03, kl 17:55:22 | PUBLICERAT I: Dagens

Vart tog den vägen...



Tiden går så otroligt fort… var iväg och träffade Erika och Tobbes nya lilla skrutt och herreligen va hon var liten… och jag VILL ha en egen… att Vilda har varit så lite får jag nog inte riktigt in då hon är så otroligt stor nu och bara växer och växer.. vart dom här fem åren tagit vägen har jag ingen aning om!! Dock så skjuter jag upp bäbis nr 2 ett tag tror jag :) är så mycket jag vill hinna göra innan och prio nr ett nu är att jobba och lägga undan pengar för en resa till Australien för mig och Vilda! Det handlar om en hel del pengar men jag vill så gärna åka så ner i burken med alla extrapengar som jag inte känner att jag behöver!! Så jag har tänkt leva på alla andras bäbisar då det kommer ploppa upp några styckna här inom en snart framtid :) Det varit en riktigt bra dag i dag känner mig piggare än på väldigt länge och är inte helt slutkörd hela tiden :D Imorgon blir det att jobba sen åka och förbättra solbrännan som jag jobbar på, hade ju hunnit bli blekare än ett spöka men nu börjar jag  komma igång igen, hade tänkt försöka hinna träna med men annars ska ju Vilda på egna äventyr på torsdag så då har jag ju hela eftermiddagen och kvällen på mig att träna. Nu blir det middag köttbullar, brunsås och riiis står på menyn och det är ju självklart Vilda som önskat sig det :) Jag tuggar nog på en morot eller nåt ;)






eriika

ja du har tur du som kan leva med oss bäbismaskiner ett tag till istället för att va dum nog och styra egna :-P gomorgon förresten.. för andra gången inatt.........och natten är ung ;-)



PUBLICERAT: 2012-04-04, 02:27:41 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: