SKRIVET: 2012-04-29, kl 21:07:35 | PUBLICERAT I: uteliv

Trötta jag...



Omg… har inte ansträngt mig speciellt mycket idag kan jag lova! Tog mig inte ur sängen fören vid 18 tiden idag/kväll och det var för att jag var tvungen att åka till stallet och colan var slut här hemma :P


Men hade extremt kul igår, Plockade upp Sandra efter jobbet och sen flöt kvällen på bra med en snabbis upp på Sandbacka sen tillbaka till Röbäck och vidare mot Cover där det kändes som att alla var. Varför vi ens åkte upp på Sandbacka är ett mysterium han väl vara där i 15 min innan vi bestämde oss för att dra vidare, skyller helt klart på att det är Sandras fel! :) Hade extremt kul ute igår då jag träffade en hög med gamla vänner dock så måste jag börja dra ner på alkoholintaget, det är inte bra att vakna dagen efter och kroppen känns helt klart överkörd! Finns nog inte en cm på min kropp som inte gjort ont idag . Dock så är det svårt, känner mig rätt uttråkad och ensam när fröken inte är hemma och sitta här i en tom lägenhet är ingen höjdare…

 


Råkade tvätta för att sedan köra mitt usb-minne i torkskåpet! Fungerar fortfarande dock! Skulle gå hem från Ica idag stannar till, funderar, vänder mig om och går tillbaka mot Ica för att jag glömt bilden på parkeringen… Yeey va jag är sliten!

 

Nu blir det ett varmt bad för att lindra min gamla kropp!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: