SKRIVET: 2012-04-14, kl 21:03:57 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Slördag :P




Klev precis ur badet med fröken och nu blir det mys med Prinsessan och Grodan :)

Har bestämt mig för att inte känna efter så mycket… Inte tänka så mycket…

För är det något jag kan så är det att tänka sönder saker och den enda jag förstör för och som bryr sig eller mår dåligt över det är just precis jag… och jag tänker inte må dåligt längre, jag vägrar att göra det… så släppa taget och njuta av andra saker låter som en väldigt bra plan..





eriika

men åh just de de va idag, haha, de hade jag glömt :P får jag skylla på babyhjärna?

haha men gere då, det är ju bara den bittra sanningen ;)

men nej? är du trasig?



PUBLICERAT: 2012-04-19, 20:06:04 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: