SKRIVET: 2012-04-30, kl 16:22:58 | PUBLICERAT I: Dagens

Hemma! Äntligen!



 

Hur tänkte jag egentligen!? Hjärnan jobbar då inte på högvarv idag… hur jag kunde ta på mig att hämta disk från 3 bufféer själv när vi var två som körde ut dom plus att jag är så magiskt sjuk just nu så det känns som att jag ska falla ihop i en hög :P  och på detta så åker jag och Vilda på ÖB, Ica Maxi och en snabbis på Expo med… men vi fick hem det vi skulle i alla fall :) Ikväll blir det så otroligt lugnt då mamma jobbar, E och G åkt iväg och jag orkar inte pallra mig iväg till pappa då jag är så slut.. så jag och fröken käkar lite middag ihop för att sedan gå en sväng på majbrasan och sen blir det två täcken i soffan och film! Och jaa idag är det synd om mig som är sååå sjuk!!

 

Hoppas ni får en underbar Valborg! <3





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: