SKRIVET: 2012-04-20, kl 17:14:36 | PUBLICERAT I: Dagens

Äntligen helg...



 

Kom precis hem och har röjt undan lite dock så måste jag bädda rent i sängen men tänkte fixa med det om en stund. Jag mår bättre :) dock hamnar jag i lite mörka hål ibland men tar mig ur dom och fortsätter ta tag i mitt liv och försöker få det precis som jag vill ha det :P Var en lång dag på jobbet idag, med som det kändes hundra beställningar men det löste ju sig tillslut, stackars S som va tvungen att stanna ändå till 19 ikväll :P Dock är det min kvällsvecka nästa vecka och som det ser ut nu är det en hel del att göra… men det betyder högre lön med och det kan behövas då pengarna bara säger poff här hemma.  Nej om man kanske skulle bädda rent och hoppa in i duschen!?



Saknar mitt kärleksmonster, blir så tyst här hemma utan henne...







Sara - Ensamstående mamma [tävling i bloggen!]

Man måste få snubbla och ramla emellanåt, man kan inte alltid vara på topp - det är det ingen som är. Och det är en krokig väg att gå när man gått skilda vägar (nu vet jag ju inte vad som har hänt men..), och det tar tid att ta sig upp igen och hitta sig själv och en bra vardag igen. Men det får ta den tid det tar, förr eller senare så är du där på toppen igen :)



PUBLICERAT: 2012-04-21, 20:48:56 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: