SKRIVET: 2011-03-25, kl 22:09:27 | PUBLICERAT I: Dagens

Äntligen Fredag

 

Sitter här i mjukis kläder och trollhåret utsläppt har väntat hela veckan på helg, hoppas nästa vecka blir bättre har ju redan blivit lättare att kliva upp på morgonen i alla fall men somnar dock rätt tidigt på kvällarna fortfarande. D köpte i alla fall en stor energi dricka till mig som jag sitter och sippar på... kan det vara en pik?? :O Jag och tokungen var ju en sväng på stan för att hitta en present till imorgon vart lite längre än bara en sväng då vi inte var hemma fören strax före 8, smet även in på hemma kväll för att införskaffa lite lösvikt! Fy på mig! :D Men just nu skiter jag i vilket... jag behöver mitt socker :D Får helt enkelt ta tag i livet lite senare.

 

Jag peppar på att få ta fram cykeln, funderar på det varje dag dock är det ju snorhalt varje morgon så det måste vänta några veckor till och nej jag vågar inte cykla när det finns en risk för att halka och halvt som halvt slå ihjäl, tycker ju det är obehagligt att cykla mitt i sommaren :P

 

Fick en hel del beröm på skolan idag och behöver bara göra två utav dom tre introduktions veckorna så det känns skönt pratades även om att förkorta min utbildning. Så efter nästa vecka kör jag på stenhårt! I kväll blir det soffhäng skulle behövas plockas undan lite här men enda anledningen jag tänker lyfta rumpan är när jag ska förflytta mig till sängen!! Skulle dock behöva lite filmtips... :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: