SKRIVET: 2011-07-08, kl 12:16:30 | PUBLICERAT I: Dagens

Blogga lite igen då...


Ja då var det ett tag sen igen då :) Hinner inte riktigt med att blogga nu när det är sommar :P Nu har första veckan på semestern snart slut och Vilda åker iväg på egna äventyr över helgen… vad hittar man på då??

 

Vi har hunnit vara iväg på kalas då världens finaste Joliee har fyllt 1 år, behöver jag ens nämna att tiden går otroligt fort!! Var mäkta imponerad av Fru Erikas tappra tag i köket då fikat var helt sagolikt fint och då menar jag verkligen sagolikt med regnbåge tårta, cup cakes som var dekorerade med regnbågar, glitter och till och med kakmonstret! Kan ju säga att jag själv kan slänga mig i väggen med min Hello Kitty tårta :P Blir helt klart en beställning till Frun när Vilda fyller år nästa gång så börja ladda upp du! ;) Erika har ju något skydd på sin blogg så jag kan ju inte ens stjäla bilderna men bju på en bäbis Joliee!



 

Annars tar vi det rätt lugnt här, slappa, sola och baaara tar det lugnt och njuta av ledigheten för snart är det över.


Jennie

Hon var otroligt duktig på baka! :) Vi måste ta å ses nå snart!! Väldigt snart! Stranden är ju ett måste me tanke på vädret just nu! :)



PUBLICERAT: 2011-07-08, 17:31:53 | URL: http://frokenstens.blogg.se/
eriika

JAG ÄR MED PÅ STRANDEN!!:)



haha jag måste ju skydda mej från tjyvar ;P



PUBLICERAT: 2011-07-08, 20:08:34 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: