SKRIVET: 2011-02-25, kl 14:41:37 | PUBLICERAT I: Dagens

Magsjuka, Brev och Tapetsering



Det har varit en lång vecka, då jag hämtat Vilda på dagis i Tisdags så klagade hon på ont i magen. Jag trodde det bara var för att hon var hungrig fick dock ångra mig bittert när allt hon hade i sin lilla mage hamnade i soffan :P och sen fortsatte det bara.. efter att ha varit uppe ca 15 gånger mellan 02.30 och 02.15 så gav jag upp tog mitt pick och pack för att krypa ihop vid fotänden av hennes säng så jag skulle få någon sömn. Som tur var så var det värsta bortgjort efter en tuff onsdag morgon som tur var stackars lilltrollet hon var helt slut. Dock var det min tur redan på kvällen kräktes dock inte men fick spendera en hel del tid på toaletten ändå och så var det färdig skrivet om det :D


 

 
Vilda fick även sitt efterlängtande brev från Bella, Ebba och Jennie vilket hon vart överlycklig att få :) Egentligen skulle Josefin komma på besök idag men jag tror det är bäst att folk håller sig lite undan om dom inte vill att det ska finnas en risk att det ska smitta. Trist men vi får ta en dejt nästa vecka istället. Ska i alla fall försöka ta oss iväg och handla lite ikväll skulle även vilja köpa lite färg till frökens rum då den rosa färgen börjar kännas väldigt tråkig. Ringde även vaktmästare idag och skulle få tapetsera om både i köket och sovrummet! Awesome tycker jag då jag är less på det mesta här hemma :P Det var länge sen jag köpte inrednings grejer fick något ryck när Vilda var liten och började krypa så rensade jag undan en hel del, ja nästan allt och så har det fått vara men känns som att tiden med att stoppa allt som går in i munnen är förbi nu så kanske dags att få någon ordning igen... synd bara att det man hittar kostar en mindre förmögenhet... näe nu hoppa in i duschen och fixa till sig lite :P



Jennie

Hoppas ni är på bättringsvägen nu! :) Hälsa Vilda så mkt från mig!! Kram!



PUBLICERAT: 2011-03-04, 13:49:35 | URL: http://frokenstens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: