SKRIVET: 2011-08-28, kl 17:24:46 | PUBLICERAT I: Dagens

Söndag...


Idag har det bakats för fullt både bullar och rulltårta, fröken Elsa har även varit här på bullfika och ansiktsmålning :) Vart tog helgen vägen?! Imorgon är det Måndag och jag går på min första köksmästare vecka, planerade hela förra veckan. Så nu håller jag tummarna på att det ska flyta på hela veckan, börjar känna mig lite nervös över det hela. Känns som jag har mer press på mig då jag jobbat mer i köket än många som går där… Men hoppas som sagt på en felfri vecka :D

 

Ikväll blir det Ost och Broccoli paj som står i ugnen och väntar på att vi ska bli hungrig, Vilden ska även ner i badet och skrubbas ren, skulle nog jag behöva jag med…



eriika

fattar int vars den där middagen jag blivit utlovad tagit vägen.. har den gått vilse? och vad i heeeela fabians gör bullarna hemma hos dej egentligen!? JAG BESTÄLLDE JU DOM HIT!



PUBLICERAT: 2011-08-28, 22:29:31 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: