SKRIVET: 2011-08-27, kl 18:49:52 | PUBLICERAT I: Dagens

Äntligen helg :)



Igår tog Vilda sitt pick och pack och drog till mormor, så när hon kom hem idag så fick hon först sina nya danskläder sen åkte vi vidare ner på stan där det köptes nya hörlurar till fröken så vi ska slippa den här piiiiip mora träsk musiken. Hon köpte även ansiktsmålning för första gången så sen ska vi måla Danne till en prinsessa och Vilda ville visst vara en fjäril. Vart även lite annat shoppat men det bästa var ändå att jag köpte med mig 15 bitar sushi!! 15!! Jag ska TRYCKA i mig allihop! Fick även ett brev i fredags från Ballet skolan där det visst hade blivit fullt i Vildas grupp så hon vart flyttad till söndagar istället, det komiska var att dom skickade ut brevet för att kolla av om tiden och dagarna passade dock hade dom glömt att skriva vilken dag och tid det gällde.. :P ja förutom att det var söndagar det gällde.. inte bara jag som är förvirrad alltså :D

 

Ikväll blir det nya barnfilmen Hopp och även Skönheten och Odjuret som ska ses och massa godis har vi köpt! :D Imorgon blir det bullbak och kanske ett besök av morfar som fyller år på Måndag..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: