SKRIVET: 2011-04-12, kl 20:47:32 | PUBLICERAT I: Dagens

Trerätters lunch och cykel premier ...

 

I Fredags tog vi äntligen fram cyklarna!! och kan ju säga att det var en fröken här hemma som va överlycklig över detta. Vart vi än ska nu för tiden så ska hon cykla dit skönt att obehaget över att det vinglar lite som hon hade förra sommaren är över och att hon fattar att hon inte behöver panik bromsa så fort det går lite fortare. Ska sticka iväg och köpa en sån där pinne som man kan sätta bakom så vi får testa utan stödhjulen och se hur det går.



 





Måndagen började ju inte helt fel heller då vi vart bjuden på trerätters Lunch... Jag var verkligen sprängmätt och fick knappt i mig någon middags alls här hemma och vet inte riktigt att Danne uppskattade mina ” Mmmm du skulle bara veta hur gott det var!!” samtidigt som jag steker korv och kokar makaroner till middag :D




Först ut var en toast med rom mousse



Som nr 2 var det rostade rotsaker, helt underbar tjälknöl
med en ännu underbarare rödvinssås och selleripuré.



och sist men absolut inte minst var det en helt magiskt god
fransk choklad tårta, den smälte i munnen..


Kanske fanns en anledning till att jag somnade 19.30 igår?


Jennie

Underbara unge! Ni måste komma hit nån dag snart! Kommer ett påsklov nästa vecka, hur ser de ut då för er?? :) Skärtorsdag?? :) Men vi ses ju på lördag ;) Kram kram!



PUBLICERAT: 2011-04-13, 08:35:21 | URL: http://frokenstens.blogg.se/
Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D



PUBLICERAT: 2011-07-20, 02:35:35 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: