SKRIVET: 2011-04-03, kl 09:57:26 | PUBLICERAT I: Dagens

Söndag...


och så var den här helgen snart över...

 

Känns som att man bara hinner blinka så är helgen över, förkylningen känns lite bättre hoppas på att det bara är en snabb sjuka det här och att jag mår ännu bättre imorgon. Vore ju inte så lyckat om jag skulle behöva vara hemma ännu mera nu. Idag skulle troligen Elsa Pälsa med familj och målar lite påskägg sen ska jag försöka hinna med en ridtur hoppas på att solen ska komma fram innan dess men hm ja, jag tror inte att jag ska hoppas för mycket på den biten. Skulle behöva ta tag i att skriva ett nytt cv med och lägga över allt viktigt från datorn på min hårddisk.. ja vi har lite att pyssla med idag i alla fall... ska ta tag i livet och städa undan lite här och pussa på Vilden :)


Nathalie

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?



PUBLICERAT: 2011-05-11, 00:52:13 | URL: http://harmankardonreceiver.org

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: