SKRIVET: 2010-09-29, kl 15:55:54 | PUBLICERAT I: Dagens

Semester..



Vart inte så mycket städat igår så nu har jag hållit på halva dagen och är snart klar bara att skura golven klar… måste börja packa ihop lite grejer då vi åker iväg till Göteborg imorgon. Där borde det väl finnas skor?  :) Ska bli väldigt skönt att få åka iväg en sväng då sommaren mest spenderats här eller ute hos pappa, då är en försenad semester aldrig fel :)

 

Vi kommer stanna till på vägen ner för att ta en dag hos Dannes föräldrar vi skulle få plocka med oss några kartonger med äpplen då dom visst hade överfullt av dom och det är ju aldrig fel blir att göra äppelmos när vi kommer hem då :) Det pratas även om en sväng till Ullared och ett besök på Universeum, då Vilda vart väldigt taggad på ormarna och spindlarna som hon visst ska både hålla i och hänga runt halsen :S inte min grej kan jag ju säga men såg att dom även hade en fobikurs så det är väl där jag kommer hänga ;)

 

Nu måste jag komma igång här så man hinner med allt.. ska strax hämta upp skitungen med :)

 

Hejba



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: