SKRIVET: 2010-09-28, kl 10:34:50 | PUBLICERAT I: Dagens

Men jag är bara lite bitter :P



Igår va ingen super bra dag då jag mest va bitter över allt! Hittade absolut ingenting, hade ont i magen och visste inte vilket håll jag skulle vrida mig åt… Erika hade det inte lätt med mig igår :P Människan har ju blivit så jäkla positiv till allt eller så äre bara när jag är en bitter gammal häxa som hon är det så fy på henne! Vi fick i oss sushi i alla fall :)

 

Idag måste jag ner på stan en vända till då jag heelt glömde bort att jag skulle kolla upp en grej.. :P


Men blir bara en snabbis måste hem och ta tag i våra fönster för snart ser man inte ut igenom dem :O hade tänkt få det gjort innan vi åker på Torsdag så man kommer hem till en helt ren lägenhet.. måste ta tag i tvätten med och städa lite här för att sedan hämta upp skitungen och gå en sväng till mamma för att lämna igen juvelerna som Vilden hade på sig när hon kom hem… sen blir det väl att invänta D för middag som troligen blir hemgjord schnitze, aldrig fel :) Näe nu babblar jag mest bara på i brist på annat kanske ska försöka styra upp livet nu…

 

Ha en bra dag… Hejba :P


eriika

oj oj "ha en bra dag" tillåmed, är vi o-bittra idag mörrtn? ;P



PUBLICERAT: 2010-09-28, 11:06:44 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: