SKRIVET: 2010-10-07, kl 18:10:38 | PUBLICERAT I: Dagens

Borta bra men hemma bäst...



Vi hade det super bra i Göteborg trotts en massa strul och väldigt långa vägar att köra :P Hade dock tänkt shoppa en hel del där nere men vi han knappt med att gå på toaletten kändes det som men fick ändå fatt på två par skor till samlingen :D ska slänga upp lite bilder sen då Danne har dom flesta på sin mobil :P

 

Nu har jag äntligen hittat rätt på en stallplats åt hästen så han kommer hem nu i slutet av månaden finns en fröken fröken som är väldigt taggad på det :) Men herregud vad priserna har ökat på ALLT sen jag hade hästen hemma sist :O det är ju svindyrt!! Men det får det vara värt han börjar bli så gammal nu så det ska bli skönt att få ha honom hemma sista tiden… skönt att jag fick tag på en plats här på Röbäck så det inte blir så långt att ta sig och det finns ju hur många och långa ridvägar här som helst!

 

Jag har varit helt slut sen vi kom hem i Måndags så har mest bara tagit det lugnt i veckan och varit hemma mycket… städat en del och även bakat en del… försökte mig på peanut butter cookies och chocolate chip cookies hmm ja dom med  peanut vart små och torra smakade inte ett skit och chocolate.. flöt ut för mycket men vart helt okej .. hm undra vart min bakförmåga har tagit vägen men men…

 

Nu ska jag fixa till middagen innan D kommer hem så vi får äta någon gång :P

 

Hejba


Therese

har fasen aldrig lyckats med cookies.. sjukt svårt!



PUBLICERAT: 2010-10-07, 22:19:59 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Therese

har fasen aldrig lyckats med cookies.. sjukt svårt!



PUBLICERAT: 2010-10-07, 22:20:02 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Therese

haha, så kan det gå ;)



PUBLICERAT: 2010-10-07, 22:48:57 | URL: http://tezzybump.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: