SKRIVET: 2010-11-02, kl 16:21:57 | PUBLICERAT I: Dagens

Fullt upp och en jäkla massa stress.. vad är det?


Skriver otroligt sällan på bloggen, som ni kanske har märkt… men har helt enkelt ingen lust.

 

 

Har dock hänt en del i alla fall…. det går super på Scandic med både praktik och kommande extra jobb, jag trivs som fisken i vattnet. Vart även roadtrip till Sundsvall med bästaste fru Erika… på både Ikea och Volbeat. Hämtat hem hästen så nu är man så kallad häst tjej igen vilket känns super, har även börjat smygtitta på dom lite yngre och större hästarna, man kanske ska önska sig en sån av tomten eller? ;) Bjöd in några ur familjen på tre rätters på Halloween då även jag och Vilden slog till på att göra en egen jätte läskig pumpa och nu kör jag stenhårt på vår examens avslutning den här veckan med en väldigt sliten kropp med magiskt ont i fötterna som går på högvarv hela tiden och när jag pratar så pratar jag i 110 så folk knappt hinner med vad jag säger.  Känns lite som att hela livet snurrar nu och man måste få allt att hinnas med och passas in så man får lite rutiner då jag är helt knäckt på kvällarna och har somnat runt 10 två kvällar i rad pga. av utmattning. Tack och lov så har jag Danne som styr upp en hel del och är en otrolig hjälp när jag är sliten och förvirrad....så en massa kärlek till dig baby <3

 

Nej om man kanske skulle ta några djupa andetag och ta tag i livet igen och hämta Vilden så vi kan styra middag för att sedan åka vidare till stallet…  


Sattsar på en lugnare och bättre vecka efter denna, Bästaste Fru Erika ska ju även ut och skaka dom lurviga för första gången på riktigt efter hennes lilla prinsessa föddes och jag är helt klart på :D


eriika

jaa-a peppa peppa! min första fest på 15 månader :D



PUBLICERAT: 2010-11-02, 20:05:55 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: