SKRIVET: 2010-05-01, kl 22:42:17 | PUBLICERAT I: Dagens

Helgen...

Vi var bara hemma på valborg käkade lite middag gick en sväng till mamma för att sedan gå vidare till majbrasan, dock så var inte Vilden sådär jätte imponerad av elden då hon trodde hon själv skulle brinna upp :P resten av kvällen spenderades i soffan med barnfilm och mys…

Har inte gjort ett förbannades skit idag :P ja om man inte räknar in att gå på affären och köpa massa skit att stoppa i sig :P Har nästan känt mig bakis idag, tror dock inte dom få ciderna jag drack igår kunde lyckats med det, har bara känt mig allmänt skum idag… och jag gillar det inte… funderar för mycket på massa skräp som inte ens är lönt att lägga energi på… what happens, happens… so fuck it


Imorgon åker Vilden iväg på äventyr så jag och D funderar på lite solning, det kan behövas :D

måndag ska det inhandlas träningskort! Det enda jag tänker på är att jag vill börja träna, pga av att jag mådde så himla bra när jag gjorde det och det enda jag gör är att stoppa i mig mängder av socker… blää

Men nu på måndag kör jag igång på riktigt vilket känns helt awesome, längtar riktigt till dess!


Måste dra iväg ett mess till Hea och kolla om hon kan pressa mig lite då jag inte tränat en enda gång då hon hört av sig… shame on me! Ska snacka lite med brorsan och försöka få honom att skaffa på simhallen med för är det någon som kan pressa en med träning så är det han!  Jag behöver nog någon som kan tagga upp mig lite :D

 

En film kanske?


Hea

Ba å komma å börja träna me mig hörru :D.



PUBLICERAT: 2010-05-02, 15:59:39 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: