SKRIVET: 2010-05-11, kl 17:25:16 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Ekonomin…Vad är det? :O

… har varit helt värdelös dom sista Månaderna och jag börjar bli trött på det… känns som att jag absolut har noll koll på vilka pengar som kommer in och vart dom helt magiskt tar vägen, så nästa månad blir det tvärnit på allt skit som köps så man får någon kontroll över vart allt tar vägen.

Vill kunna börja lägga undan pengar till sommaren då Vilda ska vara ledig en hel månad, så vi kan hitta på en massa bus och inte bara sitta här ute på gården hela sommaren, Nej tack det vägrar jag fan att göra. + att jag måste ju skaffa en bil snart :P

 

Ne tröttsamt börjar det vara…






eriika - pregzilla

i hear ya! ekonomi sucks.



PUBLICERAT: 2010-05-11, 18:43:57 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Therese

du kan ju alltid börja extraknäcka med något skoj?:)



PUBLICERAT: 2010-05-11, 21:36:10 | URL: http://tezzybump.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: