SKRIVET: 2010-03-21, kl 18:08:59 | PUBLICERAT I: Dagens

Söndag

Idag har jag och Vilda varit på ett helt omöjligt uppdrag! Vi träffade upp Erika och hennes mamma med tror det gick lite bättre för dom! Vi har ju varit på barn loppisen på Nolia :O jag höll seriöst på att bryta ihop, det var folk överallt och alla dom här galna mammorna som inte får missa minsta lilla bra köp utan springer runt och nästan hoppar över vagnarna… Men vi köpte i alla fal en Barbie åt Vilden så hon inte skulle bli less sen köpte jag 2 par jeans åt henne med men sen gav vi upp sa hejdå åt Erikan och skyndade oss därifrån… somnade i sängen någon tim efter det och när jag vart väckt stod middagen i ugnen och disken var urplockad :D

 

William har varit här i helgen så på kvällarna/nätterna har han suttit vid sin dator, Danne har spelat på sin och jag har ju självklart blivit besatt av Sillent Hill på Ps3an… låter nog inte alls så trevlig alla gånger då jag är nära att kasta dosan åt helvete meen har lyckats hålla fast det än så länge i alla fal :D

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: