SKRIVET: 2010-03-01, kl 08:10:00 | PUBLICERAT I: Dagens

Sjuk...




God Morgon! Oj vad jag fick för att jag gick ut i Lördags :P kroppen är väl inte van det för har då blivit riktigt förkyld, så jag hostar och snorar… känns som att jag knappt sovit inatt alls… men måste upp och iväg till skolan då vi ska gå igenom det sista inför provet på Tisdag slutar 12 men ska sitta kvar där och plugga hade jag tänkt. Mycket smidigare så än att åka hem för här finns det ju en babiljon grejer att göra… :P Fick då skratta åt en hel del olika saker när vi var ut, garvade nog mest hela kvällen så det var värt det :D Tack Em <3

 

 

Nej nu ska jag försöka jaga trollet och få på henne kläderna så vi tar oss iväg snart!!

 

Hejba


Therese

haha, javisst du är välkommen på en fika ;) hostar och snorar jag med :p



PUBLICERAT: 2010-03-01, 11:37:41 | URL: http://tezzybump.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: