SKRIVET: 2010-03-13, kl 15:35:32 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Köra igång igen kanske…


Idag var jag och Vilda ute på en promis i solen var riktigt härligt märks verkligen att det börjar bli vår ute nu.  Vi gick till Statoil på teg då däcken på barnavagnen var nästan tomma. När vi kom fram upptäckte vi att cykel pumpen var trasig så vi fick köpa oss en egen pump och efter Vilda ”den lille hjälpsamme” hade pumpat luft i alla däcken inser jag att ett utav dem är trasig… jaha det var ju mindre skoj… Men men vi gick i alla fal vidare runt på Böleäng och sedan vidare hemåt. Vilda somnade sista biten i vagnen så när jag kom hem passade jag på att bära ner massa grejer i förrådet och städa bilen lite :) sen vaknade den lilla solstrålen och inte alls va på så bra humör så nu har hon legat en stund på golvet och skrikit… Dumma Mamma!!

 

Ja i alla fal så tänkte jag köra igång med träningen igen vilket känns awesome då jag känner mig taggad på att göra det :D så nu blir det promenader varje dag fram till jag får in lite pengar på kontot så jag kan införskaffa träningskort på simhallen, jag har gett upp på Iksu då simhallen både är billigare och har djupvatten träning, och så har dom det mesta inom pass med. Det jag brukar köra mest så varför inte liksom. Har då inte lagt på mig ett enda litet sambo kilo än i alla fal :D så det är bara att fortsätta där jag la ner sist :) ska ta och leta rätt på lite bra recept med, funderar på viktväktarna då jag har alla papperna hemma och måste inte ens gå på mötena då det va lite sekt liknande när jag var dit sist :P Måste fixa däcket på vagnen med så man kan ta med sig Vilden på promenader!! Skulle vilja köpa en ny vagn en sån där trehjulig sak ;)… men känns ändå lite si och så då Vilda börjar bli så passa stor ändå, men vi får se hur det blir…

 

Nej nu blir det duschen sen fixa pudel ruffset… Hejba ;)

 

                                                 Haha bara för att människan är underbar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: