SKRIVET: 2010-06-15, kl 16:11:57 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Jag längtar.... <3


Åhh nu börjar det närma sig för min Erika och hennes ärtan… snaaart kommer HON!!


Jag kommer ihåg hur det var när Vilda skulle komma, jag var in endast på en sista kontroll då dom såg en ”dip” och ville att jag skulle åka ner på BB så dom kunde kolla upp det så det inte var någon fara. Väl där nere så var dom inte så oroliga över det hela men ÄNDÅ ville dom att jag skulle bli kvar tills det satte igång och Vilda var ute, jag fick panik  :P Jag hade ju FAKTISKT inte tid med det här just nu! Jag skulle iväg på Gubbdagis för att införskaffa silvertejp så jag kunde tejpa igen kartongerna hemma för vi skulle ju flytta mitt i alltihopa… men det hade dom ju inget överseende med så jag fick i alla fal stanna kvar hela natten och när jag efter att inte sovit en blund gick in till barnmorskan och frågade om dom kunde börja nu så jag skulle orka hålla mig vaken under tiden så vart jag igångsatt… och vips ca 5 tim senare låg mitt lilla mirakel på min bröstkorg och kissad på min mage. Det är absolut det häftigaste jag gjort i hela mitt liv och det kommer att fortsätta vara så.  Jag älskade varje sekund av min grav ja om man bortser från foglossningarna då. Herregud jag va ju ute höggravid och högg en julgrann för att sedan sätt upp skiten… att jag sedan endast gick upp 5 kilo sista månaderna gjorde ju sitt med.. som någon sa… jag är gjord för att bära och föda barn :P Meen några fler blir det inte än på några år i alla fal ;)

Min egen BULTEN

 

Men jag lider med min Erika, huvva huvva, men som sagt snaaart är det över och NI
kommer få det finaste som finns <3


eriika - BF 30 juni

men jag tyck hon ska komma nuuuuuu! kanske måste göra en mörrt och akutflytta eller nått så hon få bråttom ut ;P



PUBLICERAT: 2010-06-15, 17:58:36 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: