SKRIVET: 2010-06-11, kl 11:32:26 | PUBLICERAT I: Dagens

Ge mig en Lägenhet på markplan!

 

Jag vill ha en botten lägenhet, dock fortfarande här på Röbäck eller kanske ett litet gårdshus väldigt nära stan! Jag vill kunna ha en gräsmatta, en riktig uteplats och ha en liten plast pool som Vilden och Danne kan plaska runt i ;) Men det är ju inte enklast att hitta här då alla vägrar flytta verkar det som… som tur är har jag förtur på bostaden på lägenheter meen ändå jag vill ju flytta nu så vad hjälper det??

 

Och jag bor helt klart på rätt sida av älven, Erika!


eriika - BF 30 juni

gere.. de är ju bara du som envisas med att bo på den där sidan stan så de kan ju bara va fel FEL FEEEEEL! :P



p.s. jag har hört rykten på byn att det finns små-poolar på jula, köp en å ställ på din balkong så kan dom små liven plaska av sej liiite iaf! ;)



PUBLICERAT: 2010-06-11, 23:14:33 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: