SKRIVET: 2010-01-25, kl 00:08:06 | PUBLICERAT I: Dagens

Söndag...

Och jag är sämst på Rubriker...
Igår åkte vi iväg på Leos lekland, Vilda vart helt galen som alltid när vi kliver innanför dörrarna till Umeås bästa lekställe ;)Och värdelös som jag var glömde jag ju självklart kameran.. Men hon och Elsa hade fullt upp tills vi några timmar senare bröt upp för att åka vidare till pappa för en awesome middag :)

När vi tillslut hade kommit hem så vart det film… och som vanligt nu för tiden somnade jag ju självklart :O men det funkar ju det med ;)

 

Idag så har jag städat här hemma kändes som att det behövdes,rensade även ur kyl och frys för imorgon blir det
shopping på Maxi :)

Och nu blir det sängen då jag måste upp till skolan imorgon :)

Bju på Bäbis bild igen :)

Natti


eriika

alltså sötaste lilla gotrollet!



oooooch jag är fortfarande bitter för att jag inte fick följa med på leo's, jag hade iaf INTE glömt kameran! :P



PUBLICERAT: 2010-01-25, 10:35:27 | URL: http://headtrips.blogg.se/
eriika

haha jag vet :P det stog att det är normalt att gå upp ett halvt kilo i veckan nu oxå så jag få försöka hoppas att dom int ljuger, :P det är jag som får bära tobbe på BB i sommar med andra ord ;)



PUBLICERAT: 2010-01-28, 18:29:41 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: