SKRIVET: 2010-01-13, kl 19:58:56 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Inskrivning

Så där ja då var det dags att börja plugga igen då… var och skrev in mig idag. När jag kom dit och fock tag i en lapp insåg jag att det var ca 100 st. före mig i kön kände lycka mm verkligen lycka… Men efter en evighets vänta så var jag äntligen klar. Så då börjar jag nu på Måndag :) vilket känns kul faktiskt, har saknat att ha något vettigt att göra på dagarna… blir rätt tröttsamt att bara gå hemma.

 

Btw min Mamma har ju gjort illa sig i handen för några veckor sen så tillslut åkte hon på lassa och fick gipsa det och fick ta bort gipset för några dagar sen, hon har dock fortfarande väldigt ont och åkte på Vårdcentralen igen idag…

 
Och så här gick det...


E säger (11:56):

 varför är du så sur

 

Christina säger (11:57):

 Nej blev irriterad på läkaren jag frågade om stöd för handleden o då sa han jaha du menar ett kärringbandage

 jävla gubbe

 

Christina säger (11:58):

 o skratta inte

 

Det är inte lätt varje dag :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: